האם ניתן לעקל כספים בפוליסת ביטוח חיים שנועדה לבטח את מותו של אדם ?

האם ניתן לעקל כספים בפוליסת ביטוח חיים שנועדה לבטח את מותו של אדם ? במקרים…

אחד מסוגי הביטוחים החשובים ביותר שאנחנו עושים זה ביטוח חיים. ביטוח זה נועד לאפשר לבני המשפחה שלנו לשמור על רמת החיים שלה, גם אם אנחנו לא יכולים לפרנס אותם או אם אנחנו מסתלקים מן העולם.

ביטוח חיים, כידוע, זה ביטוח שאנחנו עושים כבר בגיל צעיר, בדרך כלל אנשים נוטים לעשות אותו כשהם מתחתנים או כשנולד להם הילד הראשון, מדי חודש אנחנו מפקידים סכום כסף מסוים אצל חברת הביטוח, מתוך כוונה שביום מן הימים, אם נאבד את כושר העבודה שלנו, אם נחלה או נפצע, או כשנסתלק מן העולם, המוטבים בביטוח יוכלו להגיש באמצעות עורכי דין ביטוחי חיים תביעה, במטרה לקבל את הכסף שהפקדנו. הם יוכלו לקבל את הכסף בקצבה חודשית קבועה או בסכום אחד, חד פעמי.

תביעות ביטוח חיים מוגשות כמעט מדי יום, מן הסתם. עורכי דין ביטוחי חיים מתעסקים באלפי תביעות שמגישים הלקוחות שלהם כנגד חברות הביטוח. ישנן חברות שמוכנות לפתוח את הפוליסה בהקדם ולשלם למוטבים, ויש חברות שמנסות להילחם בכך. הרבה פעמים הן עושות זאת על בסיס טענות דוגמא, שבעל הפוליסה אומנם איבד את כושר העבודה שלו אך הוא יכול לעבוד בעבודה אחרת, טענה שהוא שיקר לגבי מצבו הבריאותי ולכן חברת הביטוח לא צריכה לשלם את סכומי הכסף, כעת כשהסתלק מהעולם, רישומים לא נכונים ועוד. מצד שני, תביעות ביטוח חיים מתבצעות הרבה פעמים גם על בסיס רשלנות של חברת ביטוח שיכולה לגרום לרישומים לא נכונים של סכומי הכסף או אובדן שלו.

יש לציין, במקרים רבים ביטוח חיים הוא חלק מתוכנית הפנסיה של העובד, בין אם הוא מבוטח דרך מקום העבודה ובין אם הוא מבוטח באופן עצמאי. המוטבים יוכלו ליהנות מכל החבילה, כלומר גם מכספי הפנסיה וגם מהכספים של ביטוח חיים. לעיתים באופן ישיר ולעיתים אחרי שהם יצטרכו להגיש תביעות ביטוח חיים כנגד חברת הביטוח, תביעה שתוגש בעזרת עורכי דין ביטוחי חיים.

אם אתם מעוניינים להגיש תביעות ביטוח חיים, אנחנו מציעים לכם את שירותינו. משרדו של עו”ד גלעד רמתי מתמחה בהגשת תביעות ביטוח חיים נגד חברות ביטוח שונות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט, ותוך זמן קצר נשמח לעמוד לרשותכם. ניתן לפנות אלינו עוד היום, הצוות שלנו מחכה לפנייתכם.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן